· Uddannelse
|
Der undervises i viden om fejl og den nyeste forskning om
håndtering af fejl og læring af fejl. Krydret med egne og andres praktiske
eksempler.
|
· Supervision
|
I kollegialt fællesskab arbejdes med egne hverdags-cases.
Detektion, hurtig indgriben og fremtidig undgåelse uddrages.
|
· Mental træning
|
Der arbejdes med teknikker til at tænke konstruktivt om fejl. Det
er centralt at kunne lære af fejl og deres forskellige konsekvenser uden at
miste selvtillid eller fremdrift.
|
· Team Building
|
Målet er at etablere et fællesskab hvor fejl og læreprocesser for
både individer og organisation bliver diskuteret naturligt og venskabeligt.
Så folk engagerer sig i udvikling og lærer at benytte sig af hinandens
ressourcer.
|
· Informations flow
|
At etablere (anonymiseret) rapportering af typiske fejl og fejl
mønstre til andre kolleger og ledelse.
|
· Kvalitet og sikkerhed
|
Ved at få kontrol med begåede fejl og fremdrift i afviklingen af
de negative konsekvenser forbedres produktets kvalitet, og sikkerheden for
både medarbejdere og kunder.
|
· Psykisk arbejdsmiljø
|
Generelt giver tid brugt på at rydde op i ting der går galt, og
forbedret kommunikation medarbejderne imellem forbedret psykisk arbejdsmiljø.
Ting der før lå i luften kan blive talt om, og fornuftige indbyrdes
relationer indgået.
|